"Savoir-vivre w biznesie" - praktyczne rady i wskazówki

Opublikowano: 2019-02-28 13:17

Znajomość kilku prostych zasad może zaowocować sukcesem podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz utrzymaniem dobrych kontaktów z klientami.

 

Kilka porad prelegenta w skrócie:

  • Osoba zajmująca wyższe stanowisko ma zawsze pierwszeństwo. Musimy o tym pamiętać przy okazji wszelakich spotkań, witaniu się czy przedstawianiu. Czekajmy zawsze na to, co ona zrobi. Nie podajemy ręki pierwsi, nie rozpoczynajmy rozmowy bez wyraźnego znaku, nie zajmujemy miejsca bez wskazania.
  • Punktualność. Punktualność wpływa na pozytywne relacje z klientem. To wyraz szacunku. Jeśli już zdarzy się nam spóźnić, konieczne są przeprosiny i wyjaśnienie, co taką sytuację spowodowało. Brak stosowania zasad dobrego zachowania w określonych sytuacjach może nam zaszkodzić.

Dziękujemy panu Łukaszowi Kosińskiemu za zaangażowanie i poświęcony czas. Mamy nadzieję, że te wskazówki pomogą młodzieży w bezpośrednich kontaktach na rynku pracy.