INNE FORMY WSPARCIA
„Akcja – kwalifikacja 2.0 – projekty na rzecz szkół zawodowych na terenie Miasta Bydgoszczy” realizowany jest w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Pomorza i Kujaw 2021-2027, Działanie FEKP.08.15.
Celem projektu realizowanego w okresie 03.01.2024-31.10.2025r. jest podniesienie jakości i efektywności kształcenia zawodowego poprzez kompleksowe wsparcie 23 szkół kształcenia zawodowego oraz współpracę z otoczeniem społeczno-gospodarczym w terminie do 31.10.2025.
Wykaz form wsparcia realizowanych w Zespole Szkół Budowlanych znajduje się w załączniku nr 1 i nr 2 do Regulaminu.
Zasady rekrutacyjne dotyczące projektu zawarte są w REGULAMINIE NABORU UCZESTNIKÓW PROJEKTU „Akcja – kwalifikacja 2.0 – projekty na rzecz szkół zawodowych na terenie Miasta Bydgoszczy” w Zespole Szkół Budowlanych.
1. Uczniowie/ uczennice zainteresowani/ -e udziałem w projekcie muszą zapoznać się z Regulaminem.
2. Wszystkie niezbędne informacje dostępne są na stronie internetowej szkoły www.zsb.bydgoszcz.pl. 3. Proces rekrutacyjny na zajęcia dodatkowe realizowane w II semestrze roku 2024/2025 rozpoczyna się z dniem 15. 09. 2024 r. pobraniem Formularzy zgłoszeniowych, dostępnych na stronie internetowej ZSB lub w gabinecie Szkolnego Koordynatora projektu w gabinecie 16W.
PROJEKTY UE>AKCJA-KWALIFIKACJA 2.0>INNE FORMY WSPARCIA.
4. Do 10. 10. 2024 r. uczniowie/ uczennice składają wypełnione formularze do Szkolnego Koordynatora projektu – gabinet 16W (warsztaty).
5. Do 15. 10. 2024 r. Komisja rekrutacyjna ogłosi wyniki rekrutacji.
6. Wyniki zostaną podane na tablicy ogłoszeniowej na parterze.
7. Uczniowie/ uczennice zakwalifikowani/ -e do udziału w projekcie mają obowiązek dostarczyć do Szkolnego Koordynatora projektu do dnia rozpoczęcia zajęć Deklarację uczestnictwa w projekcie oraz oświadczenia uczestnika/ uczestniczki projektu o przetwarzaniu danych osobowych.
8. Uczniowie/ uczennice, którzy/ -e nie dostarczą dokumentów w wyznaczonym terminie nie będą brali/ -ły udziału w procesie rekrutacyjnym.
9. Rekrutacja na zajęcia dodatkowe realizowane w II semestrze roku 2025/2026 oraz szkolenia, kursy i wyjazdy, zostanie ogłoszona w późniejszym terminie.
10. Wszelkich informacji oraz pomocy w uzupełnianiu dokumentów udziela Szkolny Koordynator projektu p. Wojciech Mrozik-Gliszczyński – (gabinet 16W – warsztaty).
DOKUMENTY DRUKUJEMY TYLKO DWUSTRONNIE – OSZCZĘDZAMY ZASOBY
Pliki do pobrania: