STER NA BYDGOSZCZ - POTRZEBNI WOLONTARIUSZE

Opublikowano: 2015-05-01 08:15

Zapraszam wolontariuszy chętnych do pomocy podczas VIII edycji bydgoskiego Festiwalu Wodnego „Ster na Bydgoszcz”. Wzorem lat ubiegłych  19-21 czerwca br. (pt/sobota/niedziela) Biuro Promocji Miasta i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta organizuje wyścigi łodzi butelkowych na Brdzie. Ponadto na Wyspie Młyńskiej będą odbywały się m.in.: w piątek - koncerty na Wyspie Młyńskiej: Ania DEKO oraz BRODKA; w sobotę - Bieg Mostami Bydgoszczy o puchar JM Rektora UTP, projekcja filmów dot. Bydgoszczy, wyścig smoczych łodzi na Brdzie, spektakle dla dzieci, uroczysta parada jednostek pływających- rzeka Brda, Śluza Miejska,“Trasa Uniwersytecka, liczne koncerty; w niedzielę-Inauguracja Ogólnopolskiego Rejsu Żeglarsko-Motorowodnego PTTK „Bydgoszcz - Iława 2015”, spotkania z podróżnikami, pokazy kulinarne, pokaz gigantycznych baniek mydlanych.

Festiwal jest największym wodnym festiwalem w regionie. „STER NA BYDGOSZCZ” jest przedsięwzięciem łączącym świat żeglarzy, artystów i podróżników.

W zeszłym roku podczas „Steru na Bydgoszcz”kilkanaście drużyn startowało w zawodach na łodziach butelkowych, pokonując trasę: Most J. Sulimy Kamińskiego - Wyspa Młyńska.  W nietypowych regatach brały udział drużyny reprezentujące różne bydgoskie firmy  i instytucje. Każda z łodzi startująca w wyścigu musiała składać się z 360 plastikowych butelek sklejonych za pomocą taśmy klejącej.

 Doświadczenia zdobyte podczas organizacji dotychczasowych edycji oraz coraz większa liczba jej uczestników wskazują na to, iż w bieżącym roku również niezbędna jest pomoc wolontariuszy.

 

Zadania dla wolontariuszy m.in.:

- Dyżur w namiocie Organizatora

- Dyżur przy scenie

- Przygotowanie do koncertu

- Dmuchane balony, gadżety dla mieszkańców

 

Na każdy dzień imprezy wraz z odpowiednią zmianą godzinową można zapisać dwóch wolontariuszy.

Z uwagi na charakter działań podczas zaplanowanej imprezy preferowany wiek to minimum 17 lat.

 

WOLONTARIUSZE MOGĄ ZAPISYWAĆ SIĘ  

U PANI D. MŁYNARCZYKI LUB PANI A. SZYMCZYK

DO DNIA 12 MAJA 2015R.