Pożegnanie z Irlandią - Erasmus+

Opublikowano: 2016-10-08 23:28

08.10.2016

"W nocy pakowaliśmy nasze walizki. Nie było to łatwe, gdyż każdemu przybyło "trochę" bagażu. Pamiątki i zakupy sprawiły, że torby pękały w szwach. O godzinie 2:30 każdy z nas musiał zameldować swoją pobudkę. Szybka kąpiel, śniadanie, kanapki na drogę - i gotowi do podróży. Moment pożegnania z naszymi rodzinami nie był łatwy. Zżyliśmy się z nimi i chyba pokochaliśmy za ich serdeczność, opiekuńczość i niezwykłą gościnność. DZIĘKUJEMY!!!
O 3:30 zbiórka wszystkich pod naszą ulubioną stacją benzynową i wyjazd na lotnisko. Podróż samolotem minęła spokojnie i była pięknym przeżyciem. Wrocław przywitał nas deszczem. Na dworcu PKP, w oczekiwaniu na pociąg posililiśmy się w KFC. W pociągu cieszyliśmy się ostatnimi godzinami wspólnej przygody, jaką był ten wyjazd. Gry, zabawy, słuchanie muzyki, śmiechy i piękne wspomnienia - tym była wypełniona nasza podróż powrotna. Na dworcu w Bydgoszczy z utęsknieniem czekały nasze prawdziwe rodziny. My, mimo wspaniałych przeżyć w Irlandii, też cieszyliśmy się z powrotu do domu.
Dziękujemy za cudowną przygodę, za wiedzę, którą zdobyliśmy i za ludzi, których poznaliśmy. Jako grupa okazaliśmy się zgraną paczką ze wspaniałymi opiekunami. Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękujemy!
Do zobaczenia piękna Irlandio!!!"