MIEJSKI RZECZNIK KONSUMENTÓW z wizytą w szkole

Opublikowano: 2016-03-31 23:54

 

Społeczność uczniowska poszerzyła wiedzę z zakresu praw konsumenckich. Gwarancja, rękojmia, prawo do odstąpienia od umowy - te pojęcia nie są już dla młodych ludzi tajemnicą. Ważne jest, aby dokonywać świadomych transakcji. Spotkanie zakończyło kampanię informacyjną w szkole dotyczącą praw konsumenta zorganizowaną w ramach Światowego Dnia Konsumenta.

 

 

Młodzież uzyskała informację na temat instytucji, do której można się zgłosić w przypadku problemów występujących przy zawieraniu transakcji, korzystaniu z usług. Mieszkańcy Bydgoszczy, w godzinach pracy Urzędu Miasta, mogą korzystać z bezpłatnych porad Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Udzielane są one drogą telefoniczną, która jest najczęściej wybieraną przez mieszkańców formą kontaktu. Swoje pytania można także kierować drogą mailową.

 

Miejski Rzecznik Konsumentów

ul. Niedźwiedzia 4 pok. 7A - 8A, 85-130 Bydgoszcz
tel: 52 58 58 428
e-mail: mrk@um.bydgoszcz.pl