Maturzyści w Trójmieście

Opublikowano: 2023-09-26 19:17

W dniach 18-19 września klasa 5 RP wybrała się na wycieczkę do Gdańska.

W poniedziałek rano, podekscytowani podróżą zebraliśmy się na dworcu i ruszyliśmy w drogę. Naszym pierwszym celem był Sopot, który przywitał nas przepięknym słońcem i bezchmurnym niebem. W czasie wolnym przechadzaliśmy się po głównym deptaku, zobaczyliśmy molo sopockie, jak zwykle oblegane przez turystów. W dwóch grupach, promenadą oraz brzegiem morza udaliśmy się spacerem do Gdyni Orłowo, skąd podziwialiśmy orłowski klif. Około godziny 16.00 kolejką SKM wróciliśmy do Gdańska, gdzie w różnych restauracjach zaspokoiliśmy głód. Wieczorem podziwialiśmy widok rozcierający się nad Motławą, Żurawia, klimatyczne kamienice. Korzystaliśmy z czasu i gdańskiego piękna do późnego wieczora, następnie wszyscy wróciliśmy do hostelu na spoczynek.

Drugiego dnia  trochę zadpani udaliśmy się do Muzeum Drugiej Wojny Światowej . Tam poznaliśmy wiele ciekawych informacji o wydarzeniach z tamtych lat oraz o bohaterach, którzy walczyli o wolność naszego narodu. Przed powrotem do domu, skorzystaliśmy jeszcze z czasu na podziwianie uroków gdańskiej starówki oraz posiłek.

Zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi wspólnie spędzonym czasem jaj i cudowną pogodą,  która towarzyszyła nam w czasie wycieczki wróciliśmy do domów, aby zregenerować siły przed powrotem do szkoły.