Erasmus+ IRLANDIA weekend...

Sprawozdanie ze stażu w Irlandii - weekend

facebook: Erasmus+ Irlandia i Portugalia

Sobota - 1.10.2016r.

"Piękną sobotę zaczęliśmy wycieczką do Waterford czyli najstarszego miasta w Irlandii, gdzie o 8:00 wszyscy punktualnie czekali na stacji "Apple green". Nasza podróż do centrum trwała dwie godziny w jedną stronę, gdzie towarzyszyła nam świetna atmosfera. Gdy dotarliśmy poszliśmy spotkać się z Panem, który oprowadzał nas opowiadał nam różne rzeczy dotyczące danych miejsc. Odwiedziliśmy również muzeum, które miało w sobie coś wyjątkowego. Później mieliśmy czas wolny, tak zwany "free time", gdzie można było iść do sklepów. Niektóre osoby wolały sobie pospacerować po pięknym i czarującym mieście i podziwiały piękne grafiti. Po paru godzinach wróciliśmy do domów, gdzie każdy oddał się chwili relaksu i udał się do swojego łóżka."
Jakub Kontek

Niedziela - 2.10.2016r.

"Kolejny ciekawy dzień rozpoczęliśmy od spotkania się o godzinie 10:00 w stałym miejscu. Wspólnie wyruszyliśmy ku przygodzie do Killarney National Park, w celu zobaczenia cudów natury. Gdy dojechaliśmy na miejsce udaliśmy się pod wodospad Torc Waterfall oraz mieliśmy okazję zobaczyć wspaniałe widoki na jezioro Lower Lake. Następnie szliśmy szlakiem wzdłuż jeziora, który doprowadził nas do parku, gdzie znajdowały się nieznane nam rośliny, szklarnie oraz restauracja. Po obejściu całego parku udaliśmy się do miasta. Kierowca autobusu zatrzymał się pod Killarney Outlet Center, gdzie każdy ruszył na shopping. Skończywszy zakupy pojechaliśmy do Mallow, skąd kazdy wrócił do swojego domu na ciepły obiadek."
Pozdrawiają Jaśmina Plewa i Asia Sobczak.