Drugi tydzień stażu w Irlandii za nami

Opublikowano: 2021-09-22 18:13

Kolejny tydzień naszego stażu w Mallow w firmie @Your International Training już za nami. Czas powrócić do szkolnej rzeczywistości. Zapraszamy do relacji:

Dzień 8. ZSB w Irlandii. Po wspaniałym weekendzie wszyscy szczęśliwie wróciliśmy do naszego kochanego biura. Nauczyciel Ger z samego rana sprawdzał nam nasze projekty. Wszystkie pochwalił (na szczęście ). Po tym przystąpiliśmy do " Big Project". Każdy musiał wymyślić swój projekt budynku. Zaprezentowaliśmy swoje propozycje i od razu przystąpiliśmy do projektowania. Niestety nie udało nam się go skończyć zadania, ale w ciągu następnych dni na pewno nam się uda.

Dzień 9 ZSB w Mallow. Od rana wszyscy pracowali nad swoimi nowymi projektami. Za nami już rzut parteru i elewacje. Na jutro czekają nas ostatnie szlify. Po pracy całą grupą udaliśmy się do kina w celu doświadczenia trochę rozrywki i podszkolenia języka angielskiego.

Dzień 10 w Irlandii. Ten wspaniały dzień zaczęliśmy od pracy w biurze. Dopinamy na ostatnie guziki nasze projekty. Wieczorem udaliśmy się wraz z naszymi kochanymi Paniami Anettą oraz Anitą do pub'u, gdzie obejrzeliśmy mecz i zjedliśmy pyszną pizzę. Dzień uważam za jak najbardziej udany.

Dzień 11 ZSB w Mallow. Z samego rana w biurze dokańczaliśmy przekrój i rzut dachu naszych projektów, zdarzyło się kilka komplikacji, lecz finalnie udało nam się go pomyślnie zakończyć, następnie poszliśmy zwymiarować zamek, a wymiary przenieśliśmy do AutoCada. Wieczorem udaliśmy się na miasto, aby zaczerpnąć trochę świeżego powietrza.

Dzień 12 w Mallow. Niestety nasz staż zbliża się ku końcowi i niedługo będziemy musieli opuścić nasze domy i wrócić do Polski. Dzisiaj w pełni skończyliśmy nasze projekty, następnie odbyło się nasze ostatnie spotkanie z pracownikami firmy. Dostaliśmy nasze certyfikaty, a na koniec wręczyliśmy firmie mały prezent na pożegnanie. Dwa tygodnie spędzone na stażu to był cudowny czas. W pracy nabyliśmy wiele doświadczenia, poznaliśmy nowych ludzi i zdobyliśmy wiele wspomnień.

Dzień 13 ZSB w Irlandii. Korzystając z naszego ostatniego weekendu w wybraliśmy się wraz z nauczycielkami do Cork. Mieliśmy dużo wolnego czasu, więc każdy z nas wybrał się na zakupy rozkoszując się przepiękną pogodą. Jutro niestety będziemy musieli pożegnać się z Irlandią i wyruszyć w drogę powrotną do Polski.

Dzień 14 Mallow

Tak więc nadszedł ten nieco mniej wyczekiwany moment naszego pobytu na irlandzkim stażu. Dzisiaj ruszamy w długą podróż, aby wrócić do naszych domów. Zanim jednak wzięliśmy nasze walizki, spędziliśmy ostatnie chwile wspólnie z rodzinami, które się nami opiekowały przez cały nasz czas w Mallow. Nie sposób było nie podziękować za okazane serce i dobroć, a po tych pysznych obiadach co niektórzy mogą nawet przywieźć mały "nadbagaż".

Teraz po podróży autokarem idziemy na odprawę i wsiadamy do samolotu. Widzimy się w poniedziałek na bydgoskim dworcu.

Chcemy również podziękować wszystkim osobom, które przyczyniły się do organizacji stażu, wspierały i obserwowały nas oraz samym uczestnikom za ten niezwykły czas, który zapisze się w naszej pamięci na wiele lat.